.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوء استفاده برخی کاندیداها از مصوبات سفر رئیس جمهور به استانها

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها که مصوبات سفر ریاست جمهوری را بارها زیر سوال برده اند، امروز برای جلب آراء مردم این مصوبات را عملکرد خود قلمداد کرده و به عنوان اقدام مهم خود منعکس می کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،جواد قناعت در آخرین جلسه رسمی ستاد انتخابات که عصر یکشنبه در استانداری مازندران برگزار شد گفت: متاسفانه فضای انتخاباتی برخی از شهر های استان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و برای هرچه بهتر شدن این فضا مطبوعات و خبرگزاریها باید تلاش مضاعفی را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد نامزد های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در مازندران به 112 نفر کاهش یافته است افزود: از این میان 108 نفر مرد و 4 نفر زن هستند.

قناعت تصریح کرد: متاسفانه برخی از کاندیداها که مصوبات سفر ریاست جمهوری را بارها زیر سوال برده اند، امروز برای جلب آراء مردم این مصوبات را عملکرد خود قلمداد کرده و به عنوان اقدام مهم خود منعکس می کنند.

سید جمال احمدی دبیر ستاد انتخابات نیز در این جلسه به تخلفات زیاد کاندیداها طی سه روز اخیر اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود 150 تماس تلفنی در خصوص تخلفات انتخاباتی به اینجانب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه حجم تخلفات انتخاباتی در ساری بسیار بالا اعلام شده است افزود: به فرمانداریها تذکر داده شده که اگر قدرت کنترل این فضای تبلیغاتی را ندارند ،ستادانتخابات استان مستقیما وارد عمل شود.

یداله طهماسبی مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری و مسئول برگزاری انتخابات رایانه ای نیز مانور تشکیل شده در خصوص انتخابات رایانه ای قبل از شروع زمان تبلیغات کاندیداها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این آزمون 13 فرمانداری نمره عالی، 2 فرمانداری نمره بسیار خوب و یک فرمانداری نیز نمره متوسط را دریافت کرد.

تقی صمدی معاون اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز مازندران نیز از آمادگی 40 گروه خبری از رامسر تا گلوگاه برای پوشش خبری روز انتخابات خبر داد و گفت: 10 بخش رادیوئی و 10 بخش تلویزیونی نیز در این ایام به تولید برنامه ها در خصوص انتخابات می پردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1386
قناعت قناعت پیشه کن.اینقدر سخت نگیر.مثلا مستقیما وارد عمل شود چکار می کند؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.988 seconds.